סיכום הגמרא: א. מקורות: A. המקור לחיוב שואל בגניבה ואבידה: 1. קו"ח מאונס (נדחה). 2. קו"ח מש"ש. B. מקור לפטור בעליו עמו בש"ש – מו"ו החיבור. C. המקור לפטור בעליו עמו בגניבה ואבידה בשואל – מש"ש, איך? 1. דיו לבא מן הדין. 2. ו"ו החיבור. ב. מחלוקת אם גם בפשיעה יש פטור בעליו עמו (האם לומדים משואל גם לש"ח). ראיות שאין פטור, ודחייתן. ג. חידושי רב המנונא: 1. צריך שבעליו יהיו עמו מההתחלה ועד הסוף. 2. צריך עמו – במלאכתו. שני חידושיו נדחים מברייתות.